Sunday, July 6, 2008

Rahman Self Theraphy

Hmm...dah 21 hari i've been here..bz sgt nak kena study kursus baru sampai tak de mase untuk update blog ni..dahla kat sini jadi mobile lecturer( xde kerusi, meja dan bilik..iskh222)..tapi takpelah...bukankah tu satu cabaran lagi utk aku...bukan mudah utk jadi mobile lecturer..it needs a lot of improvement..aku kena pantas, kena atur segala2nye sebaik mungkin..kena pastikan semua perkara yg aku nak buat kena CATAT..(perkara bernilai 25 juta) dalam salah sebuah buku motivasi yg aku baca...CATATKAN APA YANG ANDA INGIN LAKUKAN ESOK HARI..insyaAllah hidup anda akan lbh teratur walaupun sebagai mobile lecturer
ok...what is rahman Self Theraphy(RST)....actually this is taken from team building course yg aku g mase 15 - 17 jun lalu...ikut kata ENGKU MOHD AZRI (PENGARAH URUSAN ONE STEP)..yang handle program tu..ini adalah satu penghargaan buat ayahanda beliau yg tlh kembali ke rahmatullah..satu konsep terapi yg diasaskan oleh beliau sendiri..so, aku ni cuma nk bagitau je, sebab kata beliau..sebar2kan moga rahmat serta pahala buat beliau dan ayahanda serta keluarga beliau berterusan insyaAllah...nk tumpang sekaki la ni
yg aku fahamla...sbb kami g utk kursus team building, RST ni cam muhasabah diri la..nanti aku bg kata2 hikmah RST utk renungan semua.
oklah ..nak sambung buat kije lak..

No comments: